Yeay!

Ytterligare en blogg jag ska försöka hålla vid liv!

Men här har jag i alla fall tänkt skriva lite om min stundande GBP-operation.

Idag är det dag nummer 1 på pulverdieten.
Jag kör på Modifast, och har hittills provat en med vaniljsmak, smakade som vaniljsås, kändes lite weird att dricka vaniljsås direkt på morgonen, men det ska nog gå bra...:)

Alla är så snälla och kommer med peppande kommentarer hela tiden, så det vore fan om det inte skulle funka! :)

Jag borde köpt en shaker kom jag på... Fick vispa i en tallrik...:)

Läste i pappren från Sunderbyn, och där står det att nåt glas mjölk kan man även få dricka ibland, kan jag inte få ha mjölk i kaffet oxå då? :)


Kommentarer
Postat av: Therese S

Jaså :) Du siktar in dig på första pris inför Beach 2012 =)

2012-01-03 @ 12:57:59
Postat av: PP

Tror jag siktar på 2013! ;)

2012-01-03 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0