Tja...

Då är man inne på dag 18 av pulverdiet... Jag hade bara önskat att det hade gått lite bättre än det har gjort... Men jag har försökt i alla fall... Senaste dagarna typ sedan i tisdags har det börjat lossna lite med ätandet... Jag får i mig alla påsar nu som jag ska på en dag... Det är lite motigt, speciellt på morgonen eftersom jag är van vid att inte äta alls på morgonen, och då försöka trycka i mig en äcklig shake det första man gör...!? Har varit ute och gått långa promenader, igår vart det motion ala IKEA-style... Så det får väl räknas som promenad... Idag har jag dock inte varit ute, jag har varit så jävla trött idag, det tar på en att gå på IKEA hela dagen... Eller så kanske det är tidskillnaden...;) Det ligger ju ändå på gränsen till Finland så.. Snart kommer älskade syster hit! På söndag nästa vecka närmre bestämt... Ska blir helt jävla lovely, saknas ju på hon! Gött att Per får lite hjälp med JulleBulle oxå, i några dagar i alla fall... När jag var på mötet hos dietisten hade jag gått upp två kilo igen, eftersom jag inte hade ätit på 3-4 dagar så hade kroppen börjat samla vätska igen...:( Men nu har jag gått ner dom igen, så nu jävlar får dom inte komma tillbaka...:) Hoppas, hoppas bara inte att jag blir nekad nu, om jag inte lyckas komma upp till 10% i viktminskning... Jag kör stenhårt, så kan dom i alla fall inte säga att jag inte har försökt... Dock har jag fortfarande svårt att få i mig nåt vatten... Men det börjar göra sig påmint nu med huvudvärk å så, så att det är nog snart dags att få igång det... Tjipp å hej på er!

Kommentarer
Postat av: Dom kallar mig Yngve

HEJJA HEJJA HEJJA!

2012-01-21 @ 22:27:45
URL: http://antipod.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men lilla söta du ,det där låter ju inte så bra....var rädd om dig....

Kram

2012-01-22 @ 07:43:41
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag tvingar i mig vatten, så det börjar bli lite bättre...:)

2012-01-24 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0