Skam.

Förut tyckte jag att folk som inte berättade att de hade gjort en gbp var löjliga, att de ville folk skulle tro att de har fjort det helt själva. Det finns ju fortfarande vissa såna men numera förstår jag varför vissa undviker att berätta det. Det finns nämligen en liten skala människor som tycker att det är att ra den enkla vägen ut... Jag låter er suga på den karamellen lite.

Nummer ett. Det är en operation, ALLA operationer är riskfyllda. Vissa DÖR av den här operationen.

Nummer två. I resten av mitt liv kommer jag leva med en kontrollerad näringsbrist.

Nummer tre. Det finns vissa som blir laktosintoleranta efter operationen.

Nummer fyra. Jag har levt större delen av mitt liv med min vikt som hinder.

Det här är ingen LÄTT utväg det är den SISTA utvägen.

Jag tycker det är fruktansvärt ignoranta människor som tycker att det är en lätt utväg. Sätt er och läs på, läs om de människor som nästan mist livet pga övervikt och senare nästan mist livet pga operationen.
Det spelar ingen roll, jag ber er varken förstå eller acceptera just min sits.
Men däremot ber jag er hålla era trångsinta åsikter för er själva!


Kommentarer
Postat av: chessiq

Älskling! Jag vet hur du har kämpat, och fortfarande gör! Du har inget att skämmas för, och ignoranta folk, har ingen åsikt som du behöver ta i begrundade! Dom kan yttra sej när dom själva gått i dina skor! Älsk!

2012-01-09 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0