Dag 3.

Det går faktiskt över förväntan med pulverdieten, so far...
Har inte fuskat en enda gång, och äter 3 påsar om dagen...
Man ska egentligen äta 4 stycken, men eftersom jag har lite problem med smaken,
så äter jag helst så sällan som möjligt...:)

Äter lite morötter och gurka oxå varenda dag för att ha nåt att tugga på.

Förut när jag har försökt mig på dessa dieter har jag inte pallat ta mig förbi dag 1 typ...
Så det är ju bra för att vara jag.

Är lite oroad att man inte ska lyckas gå ner det man behöver innan operationen... Och en tanke som slog mig igår var att jag äter ju annars bara en gång om dagen, och nu äter jag tre... undrar om jag kan gå UPP istället för ner då? Det vore ju fan det värsta.

Fick förfrågan på viktdropp att jag skulle presentera mig själv oxå, så jag får väl göra det...:)


Petra heter jag, är 24 år, bor i Piteå i Norrbottens län, med min man Per, och min dotter Joline.
Jag är född och uppvuxen i en liten by som heter Munkedal, den ligger ca 11 mil norr om GBG.
Jag sökte den här operationen och blev beviljad den 2010 oxå, men eftersom det hände en pryl (vart gravid) så fick jag avboka den. Det kändes surt som fasen, men när JulleBulle valde att kika ut den 19e maj, var det änna värt det...:)

Jag har en stor familj, med en Mamma, en pappa, fem systrar och en bror...
Sen har jag en hel drös med plastsyskon oxå...:)

Jag gillar musik och fina bilar, långa skogspromenader...eeeh...nej...
Jag gillar musik och fina bilar.
Jag gillar fest, och glada människor.
Jag gillar sommaren och västkusten.

Om det är nåt annat så får ni la fråga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0